Bruiloft E&M
Bruiloft E&M
Wat heb ik genoten van de bruiloft van E&M. Ik begon mijn dag in Hoek waar we de foto’s aan huis hebben gemaakt. Hier heb ik details gefotografeerd van bruid en bruidegom, dit maakt de reportage helemaal compleet.
We zouden foto’s gaan maken in Breskens bij de Panoramaweg maar daar werd het bruidspaar bijna weggeblazen door de wind. We hebben we snel onze spullen gepakt en zijn we naar de feestlocatie gegaan. Bij El molino hadden we genoeg verschillende opties om een hele toffe reportage neer te zetten. Ondanks de wind hebben we ook nog met rookfakkels kunnen werken. E & M bedankt voor de geweldige dag en het vertrouwen!
Klant
Bruiloft E&M
Datum
????
Locatie
Hoek, Breskens
Shoot
Trouwfotografie
Plan nu je gesprek om kennis te maken
Nieuwsgierig geworden? Wacht niet langer! Neem dan snel contact met me op. Ik streef ernaar om altijd de eerstvolgende werkdag contact op te nemen. Tot snel!